Matkaratsastuksen ABC-kurssi 11.5.2024

16.4.2024

Mitä matkaratsastus on?
Sopisiko laji minulle ja hevoselleni?
Miten voin treenata lajia?
Mitä kisapäivänä tapahtuu ja miten toimin kisapaikalla?

Vastaukset mm.näihin kysymyksiin saat ilmoittautumalla Matkaratsastuksen ABC-kurssille,  joka järjestetään lauantaina 11.5.2024 klo 10-15.

Kurssi toteutuu hybridinä, eli voit osallistua paikan päällä Padasjoen kotiseututalolla tai olla kuulolla Teams:in välityksellä.

Osoite: Koulukuja 2, Padasjoki (kotiseututalo sijaitsee Kullasvuoren koulun pihapiirissä).

Ilmoittautumiset 6.5. mennessä osoitteeseen pahus.padasjoki@gmail.com . Kurssin hinta PaHuksen ja SuMaRan jäsenille 5 €, muut 10 €/hlö.

Liitä ilmoittautumissähköpostiisi tosite maksusta, nimesi, tieto osallistutko etänä vai paikan päällä (maksu PaHus ry:n tilille FI71 5318 0920 0218 68). Osallistumismaksua ei palauteta paitsi peruuntumisen tapahtuessa järjestäjän toimesta.

Matkaratsastuksen ABC-kurssille osallistuvat PaHuksen tai SuMaRan jäsenet saavat 5€:n alennuksen 18.5.2024 Kouvolassa järjestettävien matkaratsastuksen harjoituskisojen osallistumismaksusta (kisat järjestävä seura SuMaRa)!

Kurssilaisille tarjolla kotiseututalolla kahvi/teetarjoilu ja pientä suolaista purtavaa. Paikan päällä on mahdollisuus myös lämmittää omia eväitä.

Vetäjinä Miia Kouvalainen ja Krista Kupari, järjestävä seura PaHus ry